Een website met focus op conversie en vindbaarheid.
We ontwikkelden een website waarin het vakmanschap van Glasmeesters naar voren komt. Bij het ontwerpen hebben we ‘best practices’ gebruikt om de conversie optimaal te stimuleren. Ook vindbaarheid is een belangrijk onderdeel. Op basis van zoekanalyse in de regio Noord-Nederland, hebben we content gecreëerd dat perfect aansluit bij de wensen van de bezoekers.
Lees wat Glasmeestersover ons te vertellen heeft.

De klasse van deze glaszetter druipt er vanaf.
Eén van de specialiteiten van Glasmeesters is het werken met glas in lood. Dit hebben we als inspiratie gebruikt voor een karakteristiek en stijlvol logo. Het logo ademt vakmanschap en kwaliteit, en dat is dan ook precies waar Glasmeesters voor staat.
In het font vind je elementen van de Bauhaus stroming, en een kleurstelling dat bestaat uit de oud-Hollandse kleuren diepblauw en okergeel. Deze stijl vind je bijvoorbeeld ook terug in het Rijksmuseum, waar de ‘grote meesters’ hangen.




Een fotoshoot met oog voor mens en vakmanschap.
Het vakmanschap van Glasmeesters leent zich perfect voor prachtige beelden. Om de vernieuwde website écht tot leven te laten komen, hebben we samen met fotograaf Jan Duker een fotoshoot georganiseerd. Gedurende een dagdeel heeft Jan het team en vakwerk op een prachtige manier in beeld gebracht.
De foto’s worden naast de website, ook gebruikt voor social media en banners langs de weg.