Aan het front van de energietransitie
Vanuit de Eemshaven staat Sealane aan het front van deze belangrijke verandering. Met 40 jaar ervaring weten ze van wanten in de offshore industrie. Wat enkel begon met opslag en overslag van bevroren producten, is uitgegroeid tot een volledig pakket aan diensten voor de offshore wind industrie. Wij ontwikkelde een online identiteit die past bij de huidige positionering van Sealane. Van een krachtige website met content tot fotoshoot op locatie.

Website ontwikkeling
Passend bij de toekomst
Ook online heeft Sealane de transitie gemaakt dankzij een innovative en daadkrachtige uitstraling. De website is optimaal ingericht en ontworpen voor betere conversie. Op de landingspagina’s is rekening gehouden met een extra persoonlijke uitstraling.
Voor de huisstijl hebben we gebruik gemaakt van het bestaande Sealane blauw, met groen als ondersteunende kracht. Opvallend zijn de schuine details die we hebben aangebracht in het ontwerp, welke voortkomen uit de schuine letters in het logo.
Creating a better tomorrow, starting today
Samen ontwikkelden we een online positionering en brand statement. De brand statement laat de inzet zien voor een duurzamere toekomst. Dit blijft niet enkel bij woorden, dankzij Sealane’s investeringen in duurzame oplossingen. Denk bijvoorbeeld aan de 1300 zonnepanelen op het dak van hun nieuwe vrieshuis.
Fotoshoot met een stoer randje
Werken in de offshore is niet weggelegd voor iedereen. Hard werken, strakke schema’s en dirty jobs horen nou eenmaal bij het vak.
Tijdens een 3-daagse fotoshoot is het werk van Sealane vanuit verschillende perspectieven in beeld gebracht. Zo krijg je écht een inkijkje in de organisatie, met oog voor het personeel. Om de foto’s extra goed te laten passen bij het merk, zijn ze nabewerkt in een stoere stijl waarin schaduwen zorgen voor een nog krachtiger beeld.



